Los bericht bekijken
Oud 16 maart 2022, 10:24   #123
Micele
Secretaris-Generaal VN

Micele's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chris k Bekijk bericht
Nep cijfers......ik heb lagere verbruikscijfers met mijn BMW hybride dan in uw lijstje .
hypocriet dat je niet tegen de waarheid kunt. Ik kan ook naar spritmonitor.de refereren. Ook daar ben je bang voor.

Citaat:
En in Europa geproduceerd en gewicht daar heb je geen zaken mee en met het model ook niet.
Tja maar van mij wil je wel alles weten? En dan nog willen bepalen wat ik voor auto zou kiezen? Alvast nooit een plug-in hybride.
Citaat:
ik heb een hybride ....wanneer koop jij iets waar je elektrisch kan mee rijden?
Ik rij met 2 zuipbakken omdat er een ICE-motor inzit. En jij ook, en als je electrisch rijdt verbruikt die extra teveel stroom omdat je uw fossiele rommel tegelijkertijd meesleept. Zelfs minder goede BEVs zijn lichter.

Cru gezegd maar zo schrijft ADAC het ook tussen de regels, maar 4 van de 42 plug-in hybrides kregen een povere aanbeveling voor hun meerkost. En daar was zeker geen BMW of Mercedes bij.

Citaat:
Nep cijfers......ik heb lagere verbruikscijfers met mijn BMW hybride dan in uw lijstje
[fout/mode] ADAC liegt trouwens ook bij het verbruik van al de BEVs, die verbruiken allemaal minder dan in hun EV-lijstjes. [/mode]

De cijfers van spritmonitor.de over BMW plug in hybrides zullen volgen. ...

Laatst gewijzigd door Micele : 16 maart 2022 om 10:34.
Micele is offline   Met citaat antwoorden