Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yolanda
Of even googlen wie die Johnson eigenlijk is om te weten welk vlees je in de kuip hebt en wiens agenda hij dient :
Verder is hij er ook in geslaagd John Kerry te beschuldigen van oorlogsmisdaden in Vietnam, zonder enig bewijs uiteraard.
Geen Biden-fan dus om het zacht uit te drukken 
|
Ik heb het interview eens gelezen. Ik ken de beste man in het geheel niet, in ieder geval niet genoeg op hem te karaktermoorden, op basis van “even te googelen.”
Als je het niet met hem eens bent, zeg dan eens waarom.
Ik ben ook geen fan van dat dement kieken in het witte huis, en zijn crack-verslaafde, door burisma omgekochte halve debiel van een zoon.. Maar ik weet wél dat, hate him or love him, putin zijn pivot naar het oosten al gemaakt heeft.
Want, wie in Europa en op dit forum heeft er nu goedkope olie, ertsen en mineralen nodig, als je uit je moreel verheven positie naar beneden kijkt.
Tot voor een half jaar geleden was Oekraïne een verderfelijk, arm, corrupt land. Tot het het nieuwe ding werd, waar de woke-brigade, in al hun kinderlijke dualiteit, VOOR kon zijn. Nu zijn de neonazis van de azov brigade, ineens heilige dutskes.
Ik merk ook dat de immer pragmatische duitsers behoorlijk stil zijn. Zouden zij wél de geopolitieke realiteit inzien, door de mist van de propaganda, de leugens en de censuur? Én de kararaktermoord, Yolanda?
Of, om toch nog maar eens de analogie te maken, de nieuwe ziekte is putin, en het nieuwe vaccin, (dat je zieker maakt dan de ziekte), is zelensky.
En tegen een vaccin voor een ziekte, daar kan je toch niet tegen zijn, gij se vuilen anti-uki.