Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic
Gisteren als onderdeel van de postgraduaatopleiding nog les gehad over orthomoleculaire voedingsleer. Er komen veel interessante dingen aan bod over schadelijke stoffen in ons lichaam. Zo zei de prof dat studies aantonen dat tandvullingen (die kwik bevatten) doorheen de jaren gaan lekken. Ons lichaam kan zich niet van het kwik ontdoen. Het gaat zich doorheen de bloed - hersenbarrière heen bewegen en ontstekingen veroorzaken in hersenweefsel, wat leidt tot dementie.
Sinds de experimentele gentherapie van Pfizer zitten een heel aantal "zeldzame aandoeningen" in de lift. Waarschijnlijk zal het nog jaren duren voor we dit concreet in kaart kunnen brengen. De prof, die tegen de pensioenleeftijd zit en dus niks meer heeft te vrezen, was snoeihard tegen de mRNA vergifcampagne.
Ik heb enig begrip voor mensen die zich in den beginne lieten inspuiten met Pfizer, denkend dat die inenting de transmissie van covid zou stoppen. Maar al wie zich sinds maart 2021 (toen wisten we dat het de transmissie niet stopt) nog liet prikken, is gatachterlijk.
Ik ben er ernstig van geschrokken hoeveel medisch geschoolde collega's ik heb die achterlijk zijn. En degenen die niet achterlijk zijn, lieten het experimentele vergif in zich spuiten omdat ze anders niet op vakantie mogen gaan. Ze respecteren hun eigen lichaam niet.
Ik zei al vanaf dag 1 dat die inentingscampagne een nazipraktijk is. Ik denk dat het nog 3 jaar gaat duren voordat de domsten in onze maatschappij gaan snappen wat dit met hun lichaam heeft gedaan.
|
Wie is die ‘professor’, welke opleiding had hij, waarover is hij gedoctoreerd en aan welke universiteit en in welke functie is hij aangesteld?