Los bericht bekijken
Oud 28 maart 2022, 19:14   #20017
gunter5148
Perm. Vertegenwoordiger VN

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
De val is er niet. De vraag is niet of u voor de Russen bent of voor de Amerikanen. Wel of u deze oorlog afwijst dan wel toejuicht zoals bepaalde Poetinknuffelaars doen? Iemand van de Poetinknuffelaars verheugt zich zelfs over het "aan flarden schieten" van Oekraïners. U ook?
Ik juich deze oorlog niet toe, net zo min dan alle andere oorlogen. En het ontbreekt velen op dit forum aan zin tot nuance, wat dat betreft.
Het is net alsof alle andere oorlogsmisdaden niet gebeurd zijn. Alleen DEZE oorlog is slecht, omdat "wij" hem niet begonnen zijn, moet ik dan maar besluiten.

Ik zou de geopolitieke as-verschuiving die deze oorlog meebrengt kunnen toejuichen als het daadwerkelijk een begin is van de val van de amerikaanse hegemon. Maar of dat ook echt de bedoeling is van putin, ik weet het echt niet. En ik weet niet of dat wat er dan voor in de plaats komt, beter zal zijn, met meer individuele vrijheid, dan wat we nu hebben. (politieke correctheid, vax-dwang, woke, collectivisme, etc, dat mag voor mij voor eens en voor altijd verdwijnen)

Daarnaast, elk burgerslachtoffer is er een te veel. Dat kan ik dan helaas niet los zien van de berichtgeving dat de azov-brigade oekraïners gebruikt als menselijk schild.
Putin en de azov-nazi's, en bij uitbreiding elk "militair leider" mogen voor elk burgerslachtoffer dat ze maken, een eeuwigheid branden in de hel.