Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
Geen compromissen met het Kremlin zolang er fascisten aan de macht zijn daar die enkel en alleen maar de totale vernietiging van de Oekraïense staat en het volk willen. [/IMG]
|
Welke benaming dat men die moordende onmensen geeft speelt geen belang. Wat wel degelijk van extreem belang is dat de Poetin clan moet uitgeschakeld worden.
Dat Oekraïense zijn gronden terug kan halen/veroveren om zo de Poetin clan voor altijd de moet te ontnemen om nog eens zo moordend anderen aan te vallen op zoek naar grondstoffen. Want de Poetin clan geeft niet om mensen, zelfs niet om hun eigen mensen.
Om zo ook anderen zoals bv Erdogan die zijn Ottomaanse rijk terug wil verwezenlijkt zien enz. het idee te ontnemen ook op die afschuwelijk moordende wijze aan territorium uitbreiding te doen!!!!!
Poetin clan nu de kans geven om te herbronnen....om later terug hun expansie drang verder te zetten zou inderdaad zeer dom zijn en het verder spelen met in de toekomst chaos/horror door steeds weer passief toelaten om de utopische rust .
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 30 maart 2022 om 19:07.
|