Los bericht bekijken
Oud 20 maart 2005, 17:19   #171
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
leeuw,ik heb zeer veel respect voor u maar als u verdedigd dat er op de betoging met rotte eieren en andere projectielen naar de Vlaams-nationalisten werden gegooid...................sorry,maar dat moet niet.
Op een betoging gaat het voor de toekomst van Vlaanderen,en daar heeft u politieke voorkeur niets mee te maken!Het gaat tenslotte voor de toekomst van onze kinderen en de jeugd.
Nja, maar wees eens eerlijk. De volgens het zakenblad Trends meest liberale partij van Vlaanderen en een partij die dagelijks de Waalse partijen en zeker vakbonden aanvalt die met 20 man waarvan iedereen een leeuwenvlag en gele helm droeg meeloopt in een betoging tussen 10.000 FGTB'ers. Nu, met eieren gooien is een beetje kinderachtig maar bon mocht ik met een LSP vlag op de Ijzerwake rondlopen dan zouden de mensen me ook niet vriendelijk verwelkomen. En die bommetjes. Tja ik heb er ook een voor mijn voeten gesmeten gekregen. Sommigen vinden dat blijkbaar leuk. Nu ik heb ook een aantal Baskische en Catalaanse vlaggen gezien maar van die mensen wist je tenminste nog dat ze aan de "juiste" kant van de breuklijn tussen arbeid en kapitaal stonden.

Als ik me niet vergis werd de Ronduit NVA trouwens begeleid door iemand van het ABVV met een walki-talki. Enfin het kan zijn dat die man toevallig naast de delegatie van de NVA liep.

Laatst gewijzigd door solidarnosc : 20 maart 2005 om 17:19.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden