Los bericht bekijken
Oud 20 maart 2005, 17:23   #9
Betweter
Parlementslid

Betweter's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
N-VA kan, uiteraard, de pot op

Als ik NVA-er en Vlaams-nationalist was geweest, quod non , zou ik nooit bij de partij van de Geert blijven.

Ik vergelijk even voor mezelf: als BUB een kartel zou aangaan met Spirit en een minister zou leveren in de federale regering, met de belofte bv een Belgische kieskring in te voeren, dit bij haar achterban zou verdedigen, etc, maar in de plaats daarvan een jaar later Vlaamse handelsmissies (cfr NVA's stemmen vóór de Prinselijke handelsmissies ) zou goedkeuren en verder niks doen zou mijn lidkaart al snel aan flarden gescheurd zijn - bestuurslid of niet! Maar gelukkig is de BUB een véééél consequenter en rechtlijniger partij dan de NVA
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
De nationale 'voorzitter' Hanske van de Cauter, die is omwille van zijn stralende ego ondertussen wel bekend genoeg.

De ondervoorzitter kan geen Nederlands.

De nationale secretaris is tevens lokaal coördinator van Mechelen en Lier, Verantwoordelijke voor media en communicatie, Ondervoorzitter van BUB Antwerpen en vermoedelijk ook jongerenvoorzitter.

De afdeling Antwerpen levert goed werk, niets op aan te merken.
Van de afdeling volgden inderdaad Davy en Yves mij.
Tevens stapte Stijn Huysmans van de afdeling Turnhout op. Deze afdeling bestaat niet meer.

De drie leden van het bestuur van de afdeling Limburg beslissen op 24 januari of ze bij de BUB blijft of niet.

De afdeling Oost-Vlaanderen bestaat bij mijn weten uit 1 persoon, sinds de ondervoorzitster maanden geleden ontslag nam en de coördinator van Gent overstapte met mij.

De afdeling Brabant wordt geleid door Debatty, ex-lid van het FDF. Als hij zijn Leuvens leden al aanschrijft zal 't in 't Frans zijn. Overigens had ik net voor mijn vertrek nog een aantal Leuvense mensen aangetrokken. Zij volgen mij ook.

De afdelingen West-Vlaanderen, Luik, Namen, Luxemburg, Henegouwen... tja

Zo.
Betweter is offline