Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door STIENE
Ik heb dit allemaal niet gelezen, doch als je "zo gezegd" onderwezen bent als ene "De Vadder", dan mag je toch veronderstellen dat je kunt afleiden en realistisch zijn of schijnheilig. Of ben je alleen maar "officieel" op TV.
Je bent voor iedereen op zijn plaats met respect voor die plaats ,en zo niet dien je enkel te verhuizen, mijnheer De Vadder.
In Vlaanderen, houden we van democratie, van gelijkheid tussen de sexen, zijn we niet religieus bevooroordeeld, en moeten van al gezever daarrond niets weten!! (die geld voor de de "heilige" vera dua)
|
Yvan de (v)adder is er elke keer op uit om Vlaams Belang politici proberen te strikken en te pakken op uitspraken, maar slaagt daar nog altijd niet in... blijven trainen
"oei... ik val bijna van mijn stoel... dat komt er van als je zo "links" zit hé
Deman is klever genoeg om geen "racistische" uitspraken te doen... ook al is hij geen jurist zoals Annemans !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
|