Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm
Wat je daar postte was een oproep tot geweld op Belgische bodem. Dat kon ik zo niet laten.
|
Ik vind ongeveer al jouw berichten hier staatsgevaarlijk. Moet ik die gaan melden bij de AIVD?
Citaat:
Niet alleen Russische soldaten sterven maar ook en nog veel meer Oekraiense. Er zijn veel meer Russen dan Oekraieners en er vechten ook heel veel Kirgiezen, Tadjieken, Ossetiers, Oesbeken, etc.mee. Net als Tsjetsjenen hebben die het vechten in het bloed (Russen ook wel een beetje, ze hebben dat Centraal-Aziatisch kantje wellicht geerfd van de Centraal-Aziatische overheersers) en zijn niet bang van de dood. De meeste westerse vrijwilligers zijn al lang weer thuis met posttraumatisch stresssyndroom.
|
Er zijn veel meer dode Russische militairen dan Oekraïense.
Citaat:
Het zou best zijn voor iedereen dat de oorlog en het bloedvergieten stopt vind ik en dat er een compromis komt. U zou liever hebben dat het bloedvergieten verder gaat of vergis ik mij?
|
De Russen moeten opdonderen uit Oekraïne. Zo lang ze er zitten moeten we als NAVO alles er aan doen om de imperialistische Poetin en zijn kliek jaknikkers een voet dwars te zetten en Oekraïne te helpen.
Ik pleit daarom naast keiharde sancties
1) Voor het leveren van zware wapens aan Oekraïne, zoals tanks en vliegtuigen, schepen en anti-scheepsraketten.
2) Voor een versnelde toetreding van Zweden en Finland tot de NAVO als beide landen dat willen.
3) Voor een blokkade van Koningsbergen.
4) Voor een aanval op Transnistrië en een hereniging van Moldavië en Roemenië tot een Groot-Roemenië.