Los bericht bekijken
Oud 20 maart 2005, 22:56   #243
Cosmo
Burgemeester

Cosmo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
Ik vind van niet. Het behang-standpunt van het terugsturen van alles wat niet beantwoordt aan een nauwe definitie, is dikke bullshit. Iedereen (met een IQ van min. 80) ziet dat toch in. Zo zorg je voor nog meer anti-Westers sentiment, en bovendien bestendig je het democratisch deficit in de wereld, 1 van de hoofdoorzaken van de recente immigratiegolven. Laat mij herhalen, enkel een idioot ziet zoiets niet in.
Wie is er bang voor anti-westers sentiment ? Ze vinden het westen zelfs zeer aantrekkelijk. Ze zijn zo anti-westers dat ze naar hier willen komen en zelfs hun dochters aan vreemden uithuwelijken om die ook naar hier te krijgen. Trouwens, Belgen die hier geboren zijn kan je toch niet "terugsturen" ? Naar waar ? Naar Belgie ? Wel moet men degenen met een dubbele nationaliteit laten kiezen tussen die twee. En wie voor de Belgische kiest als Belg behandelen. Maar geen voorkeursbehandeling geven. Ik stel voor dat men voortaan bij het solliciteren geen diploma's meer mag opvragen want dan worden de minder gestudeerden gediscrimineerd.
Cosmo is offline