Los bericht bekijken
Oud 13 april 2022, 08:35   #1
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard Wil de VS de ondergang van de EU in de hand werken?

USA erhöhen Russland-Ölimporte und verfolgen in Ukraine-Krise eigene Interessen auf Kosten der Europäer

Citaat:
VS verhogen de import van Russische aardolie en volgen in de Oekraïne-crisis eigen belangen ten koste van de Europeanen
Uit de tekst:

Citaat:
In tegenstelling tot hun druk op de Europese bondgenoten om geen Russische olie te kopen tegen de achtergrond van de aanhoudende Oekraïnecrisis, hebben de VS hun leveringen van ruwe olie uit Rusland opgevoerd, vertelde Mikhail Popov, adjunct-secretaris van de Russische Veiligheidsraad, aan Russische media. Critici wezen erop dat de VS hun eigen belangen nastreven ten koste van hun Europese bondgenoten.
Volgens de Russische functionaris moet Europa soortgelijke "verrassingen" van de VS verwachten. Popov ging verder:

"Washington heeft trouwens zijn bedrijven toegestaan minerale meststoffen uit Rusland te exporteren omdat het deze als vitale goederen erkent."
p.s.

Met dank aan de DeepL vertaler

Dit geschreven zijnde ga ik mij nu eens te 'kakken' zetten of drink ik die fles azijn verder uit?

Laatst gewijzigd door Universalia : 13 april 2022 om 08:37.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden