Los bericht bekijken
Oud 13 april 2022, 12:26   #32
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Dat zal er alleen maar op verergeren opdat mensen de ordinaire rechtstreekse dialoog aan het verleren zijn. In virtuele kontakten kan je geen nuances meer leggen. Mensen reageren meer en meer als de antwoord robots waar je nu al niet zelden verplicht moet mee communiceren.

Zelfs op mijn leeftijd ondervind ik dat het mekaar op een hilarische manier plagen meer en meer verdwijnt.

Het heeft allemaal met gewenning te maken. Als ik zie hoe veel kinderen nu overdreven in bescherming worden genomen kan ik me goed voorstellen dat die zich later bij de minste woordspeling heel gekwetst gaan voelen.

Als ik denk want onze sergeant ons bij het leger allemaal naar het hoofd slingerde en hoe dat eigenlijk gewoon bij ons oor in en oor uit ging t'ja

Net als destijds in de colleges. Als ik nu vrienden van destijds tegenkom moeten we er nog hard om lachen. Geen van ons hield er alleszins een trauma aan over integendeel
Het toeval wil.
Gisteren zat ik op een terras een glas wijn te drinken met de cafébazin.
Ze deed haar beklag dat de mensen tegenwoordig niets meer verdragen, lange tenen hebben, en ze vroeg zich af hoe dit komt. Ik zei dat het misschien door de voorbije twee jaren komt met al dat gemaatregel.
En inderdaad, ze heeft gelijk, het is opletten. Veel korte lontjes.
Zelfs een complimentje geven, zeggen dat iemand er goed uitziet, het is opletten.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden