Los bericht bekijken
Oud 14 april 2022, 13:02   #22417
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
Dus mogen hun steden platgegooid, hun vrouwen verkracht en burgeres standrechterlijkgeëxecuteerd worden.

Fout
Herbeluister de speeches van poetin
Oekraine is geen gevaar voor rusland, verkrachting van oekraiense vrouwen, vluchrelingen en ziekenhuizen bombarderen, .. is nog steeds geen zelfverdediging

Zelfs dan, een land mag zich bewapenen. Ik zou zoiets eerder rusland verbieden gezien hun herhaaldelijke agressie jegens buurlanden
.
6weken geleden was het nog een genocide op burgers

Nu rusland het oosten controleert zouden ze makkelijk bewijzen van die genocide moeten kunnen tonen.
Bewijs ontbreekt nog steeds
Een buurland dat eigenlijk gedirigeerd wordt door het machtigste land ter wereld en tevens vijand nr 1 van Rusland is wel degelijk een gevaar voor Rusland.
Ziekenhuizen, etc. werden in elke oorlog gebombardeerd als strijders zich daar schuilhielden (wat ze in alle conflicten van de laatste jaren deden, zelfs in Servië bombardeerde NAVO ziekenhuizen)
Wat die verkrachtingen, etc. betreft dit zijn Oekraïense beschuldigingen die niet geverifieerd zijn.
In "het parool" (Hollanders zijn meestal een pak eerlijker en meer recht dor zee) las ik hoe de journalisten bezoeken aan "verkrachte mensen" en "sites van massamoorden" gebeuren: in bussen, strikt begeleid door Oekraïense militairen.

Ik zei "genocide" zoals het Westen de Chinezen beschuldigen van genocide in Sinkiang. Het proberen vernietigen van taal en cultuur is ook genocide, je moet mensen daarom niet fysiek uitschakelen. (wat overigens wel gebeurde door constante beschietingen in Donetsk en Lugansk)
tomm is offline   Met citaat antwoorden