Los bericht bekijken
Oud 14 april 2022, 14:54   #91
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
“Wappies en anti-vaxers” zijn eigenlijk nooit verplicht geweest tot vaccinatie (behalve dan in ziekenhuizen, en dan nog…). Nu dat in onze regio’s de acuutheid van de covidplaag praktisch verdwenen is, zitten ze nog steeds daaromtrent te zemelen met gebruik van extremistische terminologie (“nazi’s, fascisten, dictatuur” enz. enz.) Blijkbaar willen ze mordicus blijven drammen en zichzelf presenteren als véél wijzer dan de rest van de mensheid. Meer nog, ze spelen graag Cassandra en voorspellen voor de gevaccineerden een sombere toekomst. We zullen allerlei gekke fysieke afwijkingen krijgen en uiteindelijk bij bosjes doodvallen. Tja…, in mijn geval wordt dit een steeds sterker doorwegende waarschijnlijkheid, immers bij leven en welzijn word ik binnenkort 85 lentes. En als het vlammetje van mijn kaarsje uiteindelijk zwakker wordt zal hun valse wappie-“self fulfilling prophecy” zogezegd uitkomen.
Waarom blijf je dan zelf nog doordrammen over "wappies en anti-vaxxers"?
Hebben zij niet, net als gij, het recht gehad om te mogen kiezen? Of waan je het alleenrecht te hebben omdat je dacht de waarheid in pacht te hebben en dat nu in je gat komt bijten door je eigen schuld?
Zemel dus nog maar wat want elke gevaccineerde zal de gevolgen moeten dragen van zijn vrijwillige prik-keuze, gij dus ook maar... wappies niet. Dat pikt, hé?
Het verstand komt blijkbaar toch niet met de jaren, bij sommigen en azijnpissers komt het nooit maar dat wordt dan op de blaren zitten met prikspijt omdat ze hun gat verbrandden, eigen schuld, dikke bult als het ware want iedereen weet wie uiteindelijk aan het langste eind zal trekken.