Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor
Als je wat lakoniek doet over de oorlogsmisdaden die daar worden begaan doe je lacherig over onnoemlijk leed.
In dat topic over Boetsja doe je dat wel degelijk.
Je kan in je arrogante houding om niet mee te gaan met de massa simpelweg onmenselijk worden.
Dreigementen over banpunten kunnen me eerlijk gezegd niet schelen wanneer het erom gaat dit soort verwerpelijke arrogantie te benoemen.
|
Meneer
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor
Ik heb het niet zo gevolgd.
...
...
|
Komt even de les spellen over hetgeen hij meent te weten over hoe of wat ik denk. Zelfs al schrijf ik waarover ik juist lacherig doe en waarover precies ik Schadenfreude heb.
Toch weet jij beter dan ik wat mijn gedachten & gevoelens zijn, want jij, & enkel jij interpreteert juist wat ik schrijf, beter dan ikzelf.
Die pretentie heb ik niet over andermans schrijfsels :
"Hij schrijft A, maar bedoelt wel degelijk B, want ik interpreteer dat zo!"
Nu, troost je, jij bent niet de enige hier die dit doet.
Ik dreig niet, ook dat 'interpreteer' je fout.
Link even naar 'n bijdrage waar ik "lacherig" zou doen over menselijk leed.
Je zal hoogstens kunnen vinden dat die hele oorlog m'n koude kleren niet raakt en dat ik donaties doe & gedaan heb voor dieren.
Aan Natuurpunt Oudsbergen, dat dieren opvangt uit de Zoo van Oekraïne, aan 'n paar privé initiatieven van mensen die huisdieren opvangen.
"Als de leugen maar vaak genoeg herhaald wordt ...is er wel ergens iemand die in de ontmenselijking trapt"
Blijkbaar bedien jij je ook van dat soort propaganda.