Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic
Laat me de vraag anders stellen.
Het hooggerechtshof in de USA heeft Pfizer verplicht tot het vrijgeven van alle info uit de trials. Daaruit blijkt dat er ernstige bijwerkingen waren en dat die informatie is achtergehouden. Heel veel mensen binnen Pfizer zijn trouwens al opgestapt omdat ze weten dat dit mRNA vaccin gevaarlijk is, en omdat ze zich niet wilden engageren voor dit project.
Dit is trouwens exact hetzelfde waar Pfizer in 2009 een recordboete van 2.3 miljard USD voor kreeg. Ik schrijf dat hier al een jaar, maar zelfs dit na te trekken feit wordt gedegradeerd tot een complottheorie.
Justice Department Announces Largest Health Care Fraud Settlement in Its History
Hoe noem jij het inenten van kinderen, met een shot waarvan men weet dat er gevaarlijke bijwerkingen zijn en waarvan men weet dat het de transmissie van het virus niet stopt? Maw dat het geen enkele positieve bijdrage levert voor kinderen. Hoe noem je het verzwijgen van bijwerkingen door de media?
Ik noem dat misdadig. Iedereen met gezond verstand, noemt dat misdadig.
Helaas hebben veel mensen geen gezond verstand.
Deze Britse documentaire werpt een licht op alle misdaden uit die trials. De docu wordt al een jaar overal op het internet gecensureerd. Zogezegd allemaal fake news. Maar al deze bijwerkingen komen nu statistisch aan het licht.
Britse documentaire: The Pfizer vaccine trials
Alles wat hierin gezegd wordt komt nu aan het licht via rechtszaken.
Het is gewoon schrijnend dat mensen het label "complot" geven aan alles wat de media tegenspreekt. Pfizer is een criminele organisatie
|
Het heeft voor mij geen reet te maken met wat main stream media schrijft . Grote Pharma zijn vaak crimineel bezig met winsten. Dat alles betekend nog steeds niet dat plotseling heel de wereld zou mee werken aan een depopulatie programma.
En dat gaat ook niet aan het licht komen.
Alle onderzoek en berichtgeving die de complottheoriën tegenspreken zijn per definitie gelogen en onderdeel van het complot. Dat is zeer ongeloofwaardig.