Los bericht bekijken
Oud 20 april 2022, 23:13   #4
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Talking 16 Indian Serial Killers You’ll Be Shocked To Know About. And Yes, One Of Them

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Ik denk dat een kernwapen te drastisch is omdat het kan escaleren.
Eerder een bominslag op een bekend gebouw ofzo, gelijkaardig aan de twin towers.

Veel topinvesteerders die ik volg, zeggen dat "het Westen" in een enorme financiële bubbel zit die op barsten staat. In 2008 na de val van Lehman Brothers heeft een bail in de banken gered. Maar omdat de staatsschuld vandaag 3 keer hoger is (USA), is er geen instituut dat de banken kan redden wanneer het mis gaat. Als ik de investeerders en economen moet geloven (Jim Rickards, Jim Rogers, Peter Schiff, Robert Kiyosaki, Ray Dalio..) zou het hele financiële stelsel dark gaan. Het klinkt allemaal zo onwaarschijnlijk, maar dat zijn geen oelewappers. Dalio is miljardair

Die mensen voorspellen allemaal een financiële armageddon met zware inflatie en een hoop menselijk leed.

Ik denk inderdaad dat het conflict met Rusland dit alles moet rechtvaardigen.
Het zal altijd een theorie voor de wappies blijven, tot het zo ver is.

Ja Eurosceptic

1) dit zonet gemaild naar oude, zieke hindoemeid facebook:
ja meid
Door jou verzonden
nog grote dromen
Door jou verzonden
Wieroe en ik gaan Poeten adviseren
Door jou verzonden
om Groot Russisch Katten Imperium te bouwen he
Door jou verzonden
hahah

2) De USdollar is toch OVERSOLD?? Saoedie Arabie wil nu de OLie in Roebels gaan Afrekenen en dumpt de USdollars dus de Aanval op de USdollar is begonnen,

3) De YUAN / Roebel Koppeling is nu een Feit op aarde. Veel NIET blanke naties zijn nu bang voor de Blanke/ Westerse SWIFT. Dus RASSENscheiding zal nu verharden op aarde en Blanke mannen waren al MEEST Gehate minderheid op aarde, vb niemand maalde om de bloedige, meer dan 4000 PLAASMOORden, en massa verkrachtingen van jonge blanke meisjes door hele hordes fascistische negers in Zuid Afrika. Die WOKE en BLM zijn Extreem Anti Blanke hetero mannen.

4) Ik verwacht een langere, slepende oorlog in Oekraine nu, Poetin heeft genoeg geld nu, en kan langzaam maar zeker heel Oekraine nu veroveren, met ontvolkings politiek, oprukken vanuit Donbass, 10 km per dag Brede formatie, dus binnen 12 maanden valt alles. Alle wapendepots Oekraine leger gaat Rusland nu plat gooien.

5) Poetin kan nu makkelijk heel Europa PLAT LEGGEN met harde OLie en GAS stop voor net 3 maanden als STRAF. En dit is al aardig in ontwikkeling. China koopt alles op ok, dus Poetin lijdt geen verlies.

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden