Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus
Die poedel loopt hopelijk tegen een extreem zware straf aan, maar verder heeft dit geen kloten van de Schoof te maken met het onderwerp...
'Wa kindjes die bijverdienen' is hier een schandalig eufemisme voor kinderarbeid, wat uitbuiting is en een misdrijf vormt.
Extreem-rechtse mensen bagatelliseren dat blijkbaar graag, het gerecht denkt er anders over. De wetgever ook.
Zinloos geweld door uitschot jeugd uit Brugge heeft geen kloten van de Schoof te maken met een bedrijf dat kinderarbeid illegaal organiseert. Daarover gaat dit.
Walgelijke poging tot vergoelijken van kinderarbeid...
Ik vraag me af hoe diep de bodem van de trog eigenlijk is bij extreem-rechts... Zelfs kinderen zijn blijkbaar 'voorwerpen' die mogen geëxploiteerd worden for money en wie daarvan walgt is een 'heilig boontje'. 
|
Ik mag veronderstellen dat gij dus hele dagen in ronse in uwen bloten rondloopt want uw kleren die gij zou moeten dragen zijn meestal gemaakt in zeer lage loonlanden waar kinderarbeid normaal is, nogmaals uw hypocrisie kent geen grenzen en ik heb nog altijd nergens gelezen hoe oud die kinders waren. of ga je nu zeggen dat ene van 17 nog een kind is.
voor de rest da zinloos geweld heeft er heel veel mee te zien, past alleen niet in uw kraam pandatje. en ook den poedel past er heel goed in maar het gaat er bij u niet in omdat je verblind van haat bent.
ps. nogmaals , slaapt gij nog goed, niet vergeten van door het raam te kijken want die bende extreem rechtse staan onder uw raam.