Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan
Maar de blanke kolonist kocht de slaven wel. En wat krijgt ge dan? Supply en demand. Iemand een slaaf maken of een slaaf kopen is even verderfelijk. Dat men hier schuld probeert te ontlopen is al even bedenkelijk. En opvallend, bij rechtse sujetten is het altijd de schuld van anderen.
|
NOOT KE Nan:
1) beschouw het zuiver biologisch, natuurlijk, wat is dan jouw conclusie?? MOeder Natuur kent ook slavernij ok. MIeren hebben ook slaafjes, die zij melken en beschermen, specifieke bladluizen he, maar het is goed voor de plant en de bladluizen zelf dus positieve symbiose. Ik bekijk het nu harder, hele natuur is puur symbiose van hogere en lagere levensvormen, dus nu kan ik eea beter verklaren v menselijke slavernij systemen.
2) in ons heden is er meer slavernij en uitbuiting Van lager geplaatsten dan je zou vermoeden, bewijzen genoeg, ook in Nederland en Belgie. Tienduizenden illegalen krijgen hongerloon en werken zich kapot, blijven arm, tot dood in schulden via wurgkontrakten. HOe durft men iemand tot illegaal te VERDOEMEN?? IK was zelf vijf jaar semi illegaal ok. Een illegaal is lager dan een negerslaaf uit het verleden, omdat die neger slaven goed te eten kregen, hele grote potten volle, stevige BRAVOE soep werden gekookt voor de slaven destijds, nooit hongerig naar bed, terwijl een illegaal met een hongerloon het vuilste en goedkoopste hondenvoer moet betalen. IK heb illegalen gekend.