Los bericht bekijken
Oud 26 april 2022, 12:15   #1
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard Stel dat het bedrag aan militaire steun in humanitaire steun was gestoken

Waarschuwing: Dit is een cynische draad.

Je moet het bedrag aan militaire steun eens delen door het aantal vluchtelingen.

Ik denk dat elke vluchteling een huis zou kunnen kopen.

Regeringen kiezen altijd voor dood en verderf ipv leven en geluk. En wij stemmen daarop. En sommigen vinden dat nog goed ook. En zo zaai je nog meer haat want het is zo wraakroepend dat onze leiders crimineler zijn dan eender welke maffia, maar ook dezelfden zijn die de wetten maken.

Als jij 121 km/u rijd moet je je schamen en een boete betalen.
Als zij die de boete bepalen kinderen verkrachten en uitmoorden aan de lopende band is dat "militaire hulp".

Ziek. Gewoon ziek. Als er morgen een kernbom op Moskou en Brussel valt is dat misschien nog het beste. Jammer dan wel dat wij mee dood zijn, maar dan is deze lelijke diersoort eindelijk uitgeroeid en kan de natuur hopelijk in de verre toekomst weer de kans geven aan iets nieuws.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden