Los bericht bekijken
Oud 29 april 2022, 19:35   #237
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Ik benoem en negeer niks, dat maak jij er nog altijd van want gij blijft vaxslachtoffers nog altijd ontkennen, je hebt blijkbaar een autopsie voor elke dode nodig anders geloof je niet dat er vaxslachtoffers kunnen zijn.
Wat de oorzaak ook is , om het vast te stellen heb je bewijs nodig.

Citaat:
Ik stel vast dat als het eruit ziet als een eend, als het waggelt en kwaakt als een eend, dat het dan ook een eend is.
Die werkelijkheid hou ik aan terwijl het dan voor jou een waggelende, kwakende kip is tot het...na autopsie toch een eend blijkt te zijn.....
Het ziet er nu juist niet eenduidig uit het is een complexe zaak om vast te stellen.

Citaat:
We hebben je anders ook niet gehoord toen álle en onterechte doodsoorzaken geteld werden als corona in het begin,
Niet hier maar ik ben mij daar wel degelijk van bewust geweest ! en ik was tegen maatregelen !
Citaat:
ook niet toen von ranzig met de billen bloot ging en zelf kwam vertellen dat de cijfers van coronadoden puur bedrog waren, gebaseerd op "onjuiste informatie" - maw: leugens.
Als Nederlander heb ik van Ranz nooit gevolgt. maar de leugens over corona doden zeggen niets over de vaxslachtoffers.

Citaat:
Maar mij niet gelaten, ongevaccineerden zullen nooit in de statistieken vaxslachtoffers terecht kunnen komen en dat is wat telt, niet of en hoeveel vaxslachtoffers er zijn en nog kunnen komen, over gevolgen van vaccinatie hoeven enkel de gevaccineerden zich druk te maken.
Dat eindeloze gedram met speculaties voor ontkenning en bewijs voor vaxslachtoffers is overigens ook irrelevant als je toch reeds gevaxt bent, dan kun je enkel afwachten wat de gevolgen van je vrijwillige keuze zullen zijn.
Als het irrelevant voor u is , waarom er dan over posten steeds?

Wanneer is iemand volgens u een vaxslachtoffer?
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden