Los bericht bekijken
Oud 1 mei 2022, 18:39   #8
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Voor zover bekend wonen wij in een v.d. rijkste landen ter wereld
Dus...
Waardoor alles maar dan ook alles in dit land het duurste is in vergelijking met buitenlandse vergelijkbare situaties.

Hoogste belastingen, hoogste internet kosten, hoogste gas kosten, hoogste elektriciteit kosten......

Dus omdat wij steeds weer volgens vooral politiek gestuurde opinie >>>die lonken en kwijlend al jaren naar het door veel ploeteren en het al via de hoogste belasting graat gefnuikte inkomen dan op de privé spaarboekjes staat ( ook al door de politiek geen bal intrest meer opbrengt....omdat het naar de >>> banken gesleurd word of zelfs naar nep bedrijven in zuiderse landen)

....... in een v.d. rijkste landen ter wereld leven moeten wij als burger dan maar voor alles maar het duurst betalen ter wereld.

Zijn wij de burgers van een van die rijke landen, dan herleid en gedoemd alles grootste economische slaven misschien,
>>> die er alleen zijn om leeg gezogen te worden als citroenen.

OMDAT: Een groot deel van die burgers zelf niet kunnen of mogen voor of tegen stemmen op 1/2 landsdeel.

Waardoor Franstalige politiekere dan dictatoriaals vanuit hun verzekerde federale zetel decreten uitvaardigen..... die inderdaad steeds weer leiden tot nog meer de burger financieel leegzuigen met als enig doel om hun partij en hun vriendjes te bevoordelen.

Om dan als Burger van een van de rijkste landen het laagste pensioen uitgekeerd te krijgen.....

>>>>geen wonder dat steeds MEER burgers in dit land burn-out hebben of zelfs weigeren om nog te werken!!!!!!!Zeker als men onder de Franstalige vleugels kan schuilen.<<<

Waardoor onze bedrijven geen personeel meer vind .............

Moeten wij ons laten pluimen door monopolie bedrijven en hun lobby groepen die te lande en van uit Frankrijk enz. untouchable kunnen worden zijn met de jaren lange medewerking van politieke partijen die de burger NIET beschermd hebben. Politiekers als Verhofstadt en PS die onze strategische kerncentrales, eigendom van ons volk verkocht heeft aan een vreemde mogendheid!!!!! Vertel dat eens aan een Oekraïner!!!!!

bv: de 30% strategische gas reserve ( al of niet gesteund met subsidie omdat het strategisch is en in reserve moet blijven)

Hebben de gasbedrijven en CO duur verkocht waardoor er totaal geen strategische reserve meer over was. Dus hebben de gas-barons-Maffia ons land de strategische bij wet vastgelegde gas reserve op wettelijke overschrijdende wijze met voorbedachte rade verpats om de winsten te verdelen onder hun aandeelhouders vooral in Frankrijk met alle gevolgen die daar uit voort vloeien.

In plaats dat de Vivaldi regering dan Emmens boute oplegt aan de gas-barons-Maffia om te compenseren tegen de huidige hoge prijzen....

Doet Vivaldi niets, buiten het verlagen van de BTW wat dan weer onherroepelijk schade toebrengt aan de sociale zekerheid, dus aan mensen die energie steun maatregelen het meest nodig zullen hebben....moeten wij als burger extreem duur gas betalen, moeten wij de burger extreem dure elektriciteit rekening betalen.....

Omdat wij als burger in dit land van uit Frankrijk met "goedkeuring" van Vivaldi mogen gepluimd worden!!!!

DUS als ik de reactie goed begrijp .......Omdat wij in een v.d. rijkste landen ter wereld leven moet deze diefstal, maffia praktijken kunnen

Terijl onze spaarcentjes geen bal intresten mogen opbrengen omdat daar ook al alles geregeld werd om weg te stromen naar Maffia geld weg werkende regelingen????

Terwijl het IMF stelt dat wij er even slecht voorstaan als verarmde Afrikaanse landen die niet instaat zijn hun schulden groter dan het nationaal product terug te betalen, en vastgesteld werd dat alles maar dan ook alles mank loopt waardoor gans onze economie er alleen maar op achteruit kan gaan als niet per direct compleet en ten gronde het Belgische sjoemel merkt gereorganiseerd word.
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 1 mei 2022 om 18:55.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden