Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic
Ik wist dit een jaar geleden al. Ik werd hier meermaals "wappie" voor genoemd. Ik linkte de Britse docu "Pfizer, the vaccine trials" waarin dit hele mechanisme werd blootgelegd. Maar de achterlijke schapen die naar de televisie kijken weigeren het nog maar in overweging te nemen.
Dit dateert van 29 mei 2021
Roemruchte docu: The Pfizer vaccine trials
Het uiterst beperkte denkvermogen van 90% van onze samenleving reikte niet verder dan: "Bron?.."
Want alles wat niet van onze door nazi's gecontroleerde MSM komt, is natuurlijk geen echt nieuws.
Iedereen die mij beschimpt heeft voor het zeggen van de waarheid, mag voor mijn part morgen dood neervallen. Ik ben er een jaar lang voor gediscrimineerd en uit de maatschappij geweerd. Heb 50 fake accounts op sociale media moeten maken om de waarheid te mogen schrijven. Wekelijks werd de account geband, enkel en alleen omdat ik wetenschappelijke artikels post die al het bovenstaande bevestigden.
|
Als er iets duidelijk werd gemaakt de afgelopen twee jaar dan is het dat angstige mensen inderdaad niet voor rede vatbaar zijn.
Daarom vermijden ze ook om in discussie te gaan over de inhoud van een artikel maar trachten de geloofwaardigheid te ondermijnen door de reputatie van een website te bekladden in een poging om inhoudelijke feiten in twijfel te kunnen trekken en zelfs te ontkennen zonder te lezen want daar zijn ze te bang voor, ze willen het niet weten want het zou weleens waar kunnen zijn.
Nog niet zo heel lang geleden was je een idioot als je geloofde wat de gazetten schreven en de tv je wijsmaakte, dan werd je uitgelachen.
Nu zweren ze bij de gazet en tv die hen nog steeds blaaskes blijft wijsmaken, ondanks de vele ontmaskeringen.
Je moet zo maar denken: wie het laatst lacht, lacht het best...en er zijn veel meer "wappies" dan men gedacht had dus trek het je niet aan want boontje komt altijd om zn loontje, ook degenen die je beschimpten zal het lachen nog vergaan, dat staat al als een paal boven water.