Los bericht bekijken
Oud 8 mei 2022, 22:50   #23749
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
De excuses zijn creatief
Rusland probeert vanalles te veroveren en als het niet lukt is het plots geen prioriteit meer

Op den duur zijn er geen prioriteiten meer en vraagt ge u af wat het doel nu weer was

burgers bevrijden dmv folter, executies en verkrachtingen? Bizarre taktiek

Vanaf de zee oekraiense steden bombarderen zal ook geen prioriteit meer zijn zeker?
Ik merk alleen dat Rusland vandaag de grote stad Poposna heeft veroverd maar de westerse media heeft het enkel over enkele gehuchten van nog geen 100 inwoners die de Oekrainers heroverd zouden hebben vlakbij Kharkov.
En ja, het is Kharkov geen @@@@@@@@ Kharkiv. Kharkov is voor 90 % een Russisch talige stad en dus is het Kharkov. Door die oorlog komt Oekraine heel veel in het nieuws en dus let ik op allerlei details. Zo ook hebben alle regime kopstukken hun naam laten veranderen van bvb. Sergey naar Serhii, van Irina naar Iryna, etc. Ik merk ook dat de regime gouverneur van Donbas Oekraiens spreekt net als de regime burgemeester van Mariupol, een regio en stad waar 99 % van de inwoners Russisch als moedertaal hebben. Een mooi bewijs van de "culturele genocide" tegen de Russen door het regime in Oekraine.
Enfin dat is alvast verleden tijd, zowel Mariupol als Donbas worden gewoon deel van Rusland, iets waar de grote meerderheid al jaren van droomt, dus Poetin is ongetwijfeld hun held. En hij hecht veel meer belang aan hun mening dan aan die van pandareus, Johnson, Biden, Decroo, etc. Alleen jammer dat zoveel jonge soldaten aan beide zijden daarvoor het leven moesten laten.
tomm is offline   Met citaat antwoorden