Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw
Ik herken geen lijn in de mondvoddragers. Er zijn zowel zwaarlijvigen, als jonge gastjes, waar niks aan te zien is, zelfs sportief ogen. Bvb vandaag zag ik een jogster met een gezicht dat er raar uitzag, leek eerst wel een verminking. Bij beter kijken bleek het een soort huidkleurige/roze mondmasker te zijn.
Het lijkt me eerder een psychologische overeenkomst. Er zitten ook "design" mondmaskers tussen, alsof het een mode item is (geworden) voor sommigen. Maar weinig, de veruit meeste zijn die standaard blauwwit wegwerp.
Niet dat ik er kritiek op wil geven, het is hun zaak, ik vind het gewoon een raar gedrag en een psycho uitleg ervoor kan ik niet bedenken. Het lukt me niet om me in de plaats te stellen en te bedenken welke baat je er bij kan ervaren.
Om dat te illustreren: toen het koud was, kon ik dat wel, het is als ademen door een sjaaltje, wat warmer. Maar het is al enige dagen vrij warm, vooral vandaag, dus die piste gaat nu niet op.
|
De bedoeling van die verplichte muilkorven was een gedragsverandering.
Zodat iedereen uit gewoonte dat onding zou blijven dragen en dat is jammerlijk mislukt bij de grote hoop en enkel de domste sheeple blijven hersenloos zichzelf de duvel aandoen en hun vrije ademhaling hinderen uit angst voor een virus dat uitgemuteerd is....ze vergeten dat er nog miljarden andere virussen overal op de loer liggen.