Los bericht bekijken
Oud 10 mei 2022, 00:08   #68
betabyte
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Voor mij valt er weinig mee te lachen.

Er zijn veel mensen die me dierbaar zijn, die het lieten inspuiten ondanks mijn verzet. Ik mag er niet eens over spreken omdat ik als een soort misdadiger word behandeld. En uiteraard een complotdenker want alle ongevaccineerden worden weggezet als goedgelovige laaggeschoolden die vatbaar zijn voor complottheorieën. Sommige familieleden mochten mijn keuze niet kennen of ik was er niet welkom meer. Zelfs vandaag zouden ze het niet begrijpen en zijn ze nog steeds geneigd boosters te gaan halen.

1 ervan is ingenieur met een hele hoge positie in de bedrijfswereld. Je merkt in discussies met zo'n mensen dat ze steeds kiezen voor de machtsargument, omdat ze te dom zijn om inhoudelijk te redeneren. Zo van "Marc Van Ranst had grote onderscheiding. Ga je echt beweren dat je het beter weet? Dat je slimmer bent dan de virologen?"

Maar het belangenconflict bij die virologen, dat zien ze niet. Dat is dan conspiracy.

Tegen dit soort drogredeneringen kun je niet winnen.
Het is alsof mijn hele familie is toegetreden tot een sekte waarbij de media de predikers zijn. De media hebben altijd gelijk. En als je je verzet tegen de gelovigen van de media, moet je natuurlijk in diskrediet worden gebracht.
Ik denk niet dat die dat het merendeel dom is hoor, gewoon bang of gemakzuchtig.
betabyte is offline   Met citaat antwoorden