wat ik niet begrijp is het volgende: als een moslim onze 'democratie' niet erkend, waarom zou hij dan wel een democraat kunnen zijn?
Als een moslim de mensenrechten niet kan respecteren, waarom zou hij dan een democraat kunnen zijn?
Als een moslim de vrouwenrechten niet kan respecteren, waarom zou hij dan democraat kunnen zijn?
Als een moslim zich inhoudt met vrouwenhandel inzake het uithuwelijken van jonge vrouwen (soms nog klien meisjes), waarom zou hij dan een democraat kunnen zijn?
Als een moslim zich bezig houdt met godsdienstoorlogen, waarom zou hij dan een democraat kunnen zijn?
Als een moslim zijn eigen volk niet eens kan respecteren (onderlinge volkeren 'ruzietjes'), waarom zou hij dan democraat kunnen zijn?
Als een moslim het enigzins vertikt om Nederlands (of zelfs eventueel Frans) te praten op een Vlaams grondgebied, waarom zou hij dan een democraat kunnen zijn?
Enz, enz..
Al het bovenstaande zijn feiten, geen blokkerspraatjes. Loop gewoon rond op straat (ook 's nachts, als je durft!) en liefst zonder die linkse oogkleppen.
En als er dan iemand mijn vragen zou kunnen beantwoorden, zonder rond de pot te draaien �* la linkie winkies (zoals iemand ooit zei op deze site)...