ONderwerp
Filip Dewinter op Nederlandse televisie: “Europa wordt Eurabia”
Betoog analyse:
1) Ik vind dit een drama ok, blanken sterven razendsnel uit in Nederland, Belgie, VLaanderen, en de vernegering, verzwarting en arabisering gaat steeds harder en harder. Ja dus Filip de Winter praat over feiten, hij is niet aan het liegen en zaait geen haat. Hij heeft gelijk. Stop de Anti White Policy van EUSSR in Brussel.
2) Ik ben zelf bruine, INdiase Hindoe aapje ok, nu zijn de pure blanken een raciale minderheid op aarde en zij moeten binnen tien jaar tijd op de lijst gezet worden van uitstervende hogere mensapen denk ik vaak. Het Raszuiver Blank houden van Nederland moet toch in de Grondwet verankerd worden denk ik vaak en het is puur natuurlijk. Al die vieze bruine en zwarte Indiase apenkleurtjes moet je maar witwassen met liters blank sperma, diep in alle zwarte gaten.
3) Helaas kan Filip de Winter geen echte oplossingen op tafel leggen, dus hij zit alleen zielig te klagen over die razendsnelle vernegering van alle blanke kutjes. Praktisch alle Multiraciale gemeenschappen zijn nu wereldwijd gesegregeerd en verdeeld. Melting POT is toch mislukt.
4) Mn Ridderke nodig ik uit om hier eens zijn visie te poneren. Zou Ridderke met een zwarte, harige Indiase Hindoe stoeipoes willlen knuffelen???
---------------------------------------
https://reactnieuws.net/2022/05/11/f...wordt-eurabia/
Filip Dewinter op Nederlandse televisie: “Europa wordt Eurabia”
11 mei 2022 ReactNieuws Nieuws One comment
Op de nieuwe publieke omroep Ongehoord Nederland was gisteren de Vlaamse politicus Filip Dewinter te gast om over relevante, politieke onderwerpen te spreken. Hij kwam om o.a. iets te vertellen over de massale immigratie in Vlaanderen en de gevolgen voor de samenleving. Volgens hem wordt Antwerpen, wanneer dit beleid wordt voortgezet, in de toekomst Antwerpistan. Wat in de grote steden gebeurt, met de verandering van bevolkingssamenstelling en daarmee ook de cultuur, zal volgens Dewinter in heel Europa gebeuren.
De gevolgen van de massale instroom van vooral Afrikanen in Vlaanderen, die naar de grote steden trekken waar hun volksgenoten al zitten, hebben enorme gevolgen voor de maatschappij. Volgens Dewinter: “Binnen nu en twee generaties zijn wij autochtonen Vlamingen in Antwerpen een minderheid.” Wanneer het Europawijd beleid blijft om onze grenzen open te houden, dan is het gevolg “Europa wordt Eurabia” zo liet Filip Dewinter aan de Nederlandse televisiekijkers weten.
Ongehoord Nieuws met Filip Dewinter, Niek Rogger en Raisa Blommestijn – Afl 23
https://reactnieuws.net/2022/05/11/f...wordt-eurabia/
------------------------------------