Los bericht bekijken
Oud 11 mei 2022, 16:41   #15
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN

De Rode Willem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Neen, de “rare rangschikking” van de prioriteiten ligt uitgerekend bij jou. U doet hooghartig en misprijzend over Jan Jambon die (zo te lezen in uw zaagproza) zich slechts bezig houdt met “small potatoes” terwijl de dweil een zeer ernstig “overleg” gaat plegen over Oekraïne. Wel dan waarom besteedt je dan aandacht, tijd en moeite aan reilen en zeilen van Jambon? Vertel ons dan over het ernstig Oekraïne overleg van onze Prime Minister. Handel dan in overeenstemming met uw appreciaties. Begrijp je het zo een beetje?
1° Ik heb het forumreglement nog eens nagelezen, en bij mijn weten is elke forumdeelnemer vrij in de keuze van onderwerpen waarover hij/zij schrijft. Er staat niet zoiets in het forumreglement dat rechts-kritische mensen toestemming moeten vragen om hun kritiek te uiten.

2° Mijn mening is al langer bekend. De opsplitsing van bevoegdheden kost ons veel geld (een zoveelste parlement, regering, kabinetten....) en wij krijgen er niets voor terug. Integendeel alles wat die Vlaamse regering aanraakt verandert in stront en de uiterst ruggengraatloze premier is de meest nutteloze politieker van het iniversum.
Of moeten we nog eens beginnen over
- de Oosterweel chaos
- de milieuverloedering
- de afgang van het onderwijs
- de bussen die nooit op tijd komen maar steeds meer geld kosten
- De afbraak van Vlaams erfgoed
- Het stikstofdebacle
- Het zonnepanelen fiasco
- ......

En als u fietsen gaan verkopen in de woestijn, een kaarsje gaan branden bij de paus, frietjes gaan verkopen in Zuid Afrika of Brugse Zot gaan tappen een bijdrage aan de opgang van Vlaming in de vaart der volkeren vindt, dan heeft dat voor mij toch net dat ietsje meer uitleg nodig.

Als een politiek forum al niet meer mag gaan over deze enorme verspilling voorkomend uit het splitsen...dan weet ik het ook niet meer.
Dan doen we maar een Theoke...doe niet meer mee aub want wat u vertelt doet de rechtsen zo'n wee.

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden