Los bericht bekijken
Oud 12 mei 2022, 12:25   #37
morte-vivante
Perm. Vertegenwoordiger VN

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Nee, geen populariteitspoll. Net zoals in een rechtszaak zijn er 2 versies van de feiten. De media schermen naar hartelust met het begrip "fake news" alsof zij een monopolie hebben op wat de waarheid is. Na 10 doorprikte leugens gelooft geen enkel verstandig mens hen nog.

In een rechtszaak worden BEIDE partijen gehoord. Hier gebruiken de media ons belastinggeld om zelf hun agenda door te drukken, terwijl ze met man en macht vermijden dat er een andere versie van de feiten wordt weergegeven in een debat. Omdat ze verdomd goed weten dat hun leugens dan geen stand houden.

In een rechtszaak brengen beide partijen hun versie van de feiten. Laat de media partij 1 zijn, en iemand als Geert VDB partij 2. Beiden mogen hun verhaal brengen en de volksjury mag dan zelf beslissen wie ze geloven.

Of zijn we echt zo diep gezonken dat VRT voor ons moet bepalen wat de waarheid is? Een zender die al 2 jaar naar hartelust keihard liegt voor de financiële belangen van de farmaceutische industrie.

Het volk bepaalt zelf wat voor hen de waarheid is. Niet de media die op de beklaagdenbank zitten.

Als je met alle huidige kennis vindt dat je je moet laten inenten, is het heel duidelijk dat je er zelf geen jota van snapt. Dat jij jezelf wil laten inspuiten, daar lig ik 's nachts niet wakker van. Nu we weten dat het de transmissie niet stopt en dat het zelfs tot gevaarlijke complicaties leidt, moeten mRNA inentingen zelfs verboden worden. Zo ver zal het uiteindelijk nog komen.

Mijn lijf komt het niet in en mensen die me dierbaar zijn ook niet. Je hebt heel veel propaganda op basis van vervalste cijfers gedefinieerd als een feit. Ik heb te veel achtergrond met het menselijke immuunsysteem om te vallen voor al die onzin.

Maar dat zei hij niet. Hij loog, en hij loog opzettelijk. En hij werd daar nooit voor terechtgewezen omdat die leugens de agenda van de overheid dienen.
Van Damme heeft zich ook nooit geëxcuseerd, of toegegeven dat het niet waar was wat hij zei.
bedankt om mijn punt nog eens duidelijk te maken