Los bericht bekijken
Oud 12 mei 2022, 14:21   #42
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
hilarisch, want ik heb geen coronavaccin laten zetten.
Dan is het vreemd dat je je verzet tegen het voorstel om Geert VDB in debat te laten gaan op TV, en de mensen zelf te laten oordelen over wie ze geloven.

Heel veel mensen lieten zich "vaccineren", precies omdat ze nooit een kritisch geluid hoorden dat hen stimuleerde om zelf na te denken en vragen te stellen.

Dat had moeten gebeuren en dat bepleitte Rik Torfs gisteren met klem.
Niet alleen zou het mensen stimuleren tot onafhankelijk denken (dit wil de staat natuurlijk niet). Het zou ook nog goed zijn voor de kijkcijfers

Citaat:
en ik betwijfel ten zeerste dat ge ooit in uw leven een wetenschappelijke publicatie effectief gelezen hebt
Ik schrijf voor een postgraduaatopleiding zelf elk jaar een case report.

Citaat:
Als er 1 ding is dat de afgelopen 2 jaar wel overduidelijk geworden is, is dat het volk geen kaas gegeten heeft van wetenschap. Het begrijpt de wetenschappelijke methode niet, heeft geen idee wat kritisch denken is, kent het verschil niet tussen wetenschappelijke hypothese, wetenschappelijke theorie, en wetenschappelijk feit, maar vindt wel dat het zijn mening luidt moet ventileren. Wetenschap is bijna nooit zwart of wit, en die nuancering mis ik in nagenoeg elk online debat.
Vervang "het volk" door "de media" en het klopt wat daar staat.

Er wordt al een jaar lang gegooid met hypotheses zoals "als we niet hadden gevaccineerd waren er 10x meer mensen gestorven". Die worden als feit geponeerd, wat uiteraard niet klopt.

Er wordt helemaal niet gekeken naar ziekenhuisopname per leeftijdsgroep door de media. Zelfs kinderen die statistisch gezien quasi nooit ziek worden van covid, moeten het experiment ondergaan. Geen vragen daarbij.

Zwangere vrouwen zaten helemaal niet in de controlegroep bij Pfizer. Geen vragen daarbij.

De rechter verplicht Pfizer tot het vrijgeven van duizenden pagina's met zeer onthutsende info over de trials. Geen woord erover in de media, geen vragen.

Dan moet je het volk niets verwijten. Mensen worden pas slimmer als ze correct geïnformeerd worden. Ze zijn 2 jaar misleid en nu kampen de media met een enorme geloofwaardigheidscrisis.

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 12 mei 2022 om 14:30.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden