Los bericht bekijken
Oud 14 mei 2022, 18:28   #12
wagner.666
Minister-President

wagner.666's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
De steden staan vol oude dure afgeleefde huizen die enkel nog betaalbaar zijn voor de rijken. Arbeidershuisjes worden verkocht als villa's. Appartementen herbergen almaar meer mensen, met twintig in een driekamerappartement is geen uitzondering terwijl ik veel rijke mensen ken die op hun eentje een hele huis inpalmen. Als de staat die allemaal onteigent kunnen er moderne appartementen gebouwd worden zodat er plaats is voor iedereen.

Ik vind het verschrikkelijk als ik die achterkamers vol matrassen zie. Enkel de huizen die erfgoed zijn kunnen blijven staan. Men kan hele wijken in de stad afbreken en ipv lelijke straten met afgeleefde huizen waar alle straatlawaai binnenkomt overal rustige groene kwartieren met nieuwbouw optrekken. In ruil voor het onteigende huis krijgt men dan een flat naar keuze. Zoals men nu bezig is drijven de rijken de gewone mensen de stad uit of een flat in met veel te veel om gezond te leven of als kind op te groeien en te studeren. Wat denken jullie ? Alle verouderde wijken afbreken ? Weg met het conservatisme lang leve de vooruitgang ?
te veel werk en afval, ne nuke erop en een eeuw'ke wachten om herop te bouwen, zo is het probleem van de overbevolking ook meteen opgelost
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden