Los bericht bekijken
Oud 20 mei 2022, 12:37   #9
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN

De Rode Willem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen Bekijk bericht
Alles wat het imago van Brussel zou kunnen belasten ,moet genegeerd worden volgens de Belgicisten.
Struisvogelpolitiek ten top.
Ik snap jullie rechts nationalisten niet.
Een Demir mag als een eco-zottin 900 jarig Vlaams erfgoed gewoon vernietigen. De Vlaams nationalisten vinden dat goed
Die Demir mag een van de wortels van de Vlaamse volksaard, de landbouw, vernietigen, de rechts nationalisten vinden dat heel goed.
Diezelde eco-taliban Demir, mag Vlaanderen overleveren aan een totale onzekerheid op energiebevoorrading, de rechtse nationalisten applaudiseren. Volvo en Chloetta investeren ergen anders.
Die andere gladjanus, Diependaele mag het Vlaamse erfgoed gewoon laten afbreken. De Vlaams nationalisten stemmen wild knikkend in.
De voorzitter van die rechtse nationalistische nieuwe vindt dat de eigen Vlaamse wetgeving niet voor de Vlaamse regering zou moeten gelden, Voor zoveel misprijzen voor de Vlaamse wetgeving juichen de zelf uitgeroepen Vlaamse rechtse nationalisten wold toe.
Nu putten de Vlaams nationalisten zich uit om de Vlaamse hoofdstad zo slecht mogelijk voor te stellen.

Ik vraag mij echt af waar die rechtse rakkertjes nog de morele fundering vandaan halen om te zeggen dat ze in het belang van Vlaanderen en de Vlaming spreken.

Met zulke Vlaams nationalisten heeft men geen belgicisten meer nodig !

Geef nooit een boomerang aan idioten

Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 20 mei 2022 om 12:48.
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden