Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris
Uiteraard willen we niemand stigmatiseren maar het is een feit, de meeste "slachtoffers" van deze ziekte, apenpokken komen uit het homomilieu...
Zoals AIDS en nogal wat andere door kontneuken overdraagbare ziekten...
Maar dat wil niet zeggen dat je mag stigmatiseren hé, dit zijn gewoon de feiten...
Blijkbaar doen vooral ziekten die overwaaien uit Afrika het goed in dat milieu. Zoals AIDS en apenpokken en zo...
Ik vindt dat hier véél opener over gesproken moet worden omdat
a een probleem alleen echt aangepakt kan worden als je het eerst mag benoemen
b dat we in de laatste twee jaren wereldwijd mochten ondervinden wat voor een effect dit soort import op de maatschappij
c het hoog tijd wordt dat mensen die voor een bepaalde levensstijl kiezen zich er van bewust mogen/moeten zijn dat hun keuze maatschappelijke gevolgen kan hebben.
Wat denken jullie?
https://www.hln.be/video/productie/n...ns-land-305023
|
Ik vind de verplaatsing van mijn vraag naar deze post onterecht...
De vraag die ik stel gaat over de verantwoordelijkheid die de homogemeenschap heeft ten overstaan van de samenleving met betrekking tot het verspreiden van AIDS, Apenpokken, syfilis en een hele resem andere aandoeningen die meer of zelfs vooral in hun gemeenschap voorkomen.
En is gekaderd in het licht van het de facto politiek correcte dogma dat men dit niet mag stellen...
Het is wel een goede manier om dit thema (nog maar eens) te verdrinken in een welles nietes spelletje over de apenpokken...