Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P.
Als ge de CCS vanop Place Rouppe bedoelde: dat is ook al lang niet meer zoals ten tijde van Pierre Wijnants. (Behalve de rekening, dan.)
Rigolet vond ik nooit rigolo. Zeg dakket gezegd heb.
|
Het is maar een voorbeeld voor de vele zaken die in diezelfde vijver van clienteel vissen.
Ik kan mij voorstellen dat als je dat graag doet (ies goe gaan eten

) dat wel tof kan zijn, met al de zever en kaka die er dan rond verkocht wordt. Maar is het dat allemaal waard.
Kijk ik heb ooit in het midden van nen bos in Canada geweldig goed gegeten, wild maar op een verfijnde manier klaargemaakt. Somelier die daar de gewenste fles wist op te duikelen . Niet naar de prijzen gekeken en gewoon mijn goesting gedaan.
Op het einde van het verblijf, hield ik mijn hart al vast voor het schadebestek, dat ongetwijfeld stevig in de papieren ging lopen. Maar viel dat mee, nog niet de helft van wat ik begroot had. Ja die fles had wat geld gekost, maar het eten viel bijzonder goed mee.
Maar ja er liep daar geen leger bedienden rond. De zaal was sober maar correct en meer dan in orde naar noord-amerikaanse standaard.
Als ik ga eten wil ik dat het lekker is, dat de bediening vriendelijk is, maar al die show moet van mij niet. Ik heb het liever niet zelf. Maar ja smaken verschillen natuurlijk.