Los bericht bekijken
Oud 22 mei 2022, 11:28   #1
Eurosceptic
Minister

Standaard VRT lanceert zelf idiote complottheorieën om "antivaxxers" als dom neer te zetten

Hoe ongelofelijk doorzichtig is dit.

VRT komt nu aandraven met de meest idiote complottheorieën zoals

"Ze gaan ons in chimpansees veranderen": 5 geruchten over vaccins en waarom we vaccintwijfels beter ernstig nemen

Het doel is duidelijk: Door dit soort achterlijke "mythes" zelf te lanceren vanuit VRT, moeten mensen die mRNA therapie weigeren worden geassocieerd met dwazen die denken dat we in apen gaan veranderen.

De door VRT gelanceerde onzin circuleert helemaal niet op sociale media. VRT beweert dat om covidvaccin weigeraars neer te zetten als een bende simpele zielen. Zijn er mensen die dom genoeg zijn om hiervoor te vallen? Ik mag hopen van niet

De volgende 4 punten die VRT vervolgens in dat artikel aanhaalt als zogezegde complotten over mRNA vaccins, worden momenteel allemaal onderzocht.

1) "Vaccins kunnen je DNA veranderen"

--> Ten eerste zijn mRNA shots geen vaccins en ten tweede is er momenteel wetenschappelijk onderzoek bezig dat hier zorgwekkende resultaten over geeft.
Men kan nog niet vaststaand bewijzen dat het menselijke DNA wordt aangetast, maar men kan het ook niet uitsluiten. Onderzoek is bezig

2) "Die vaccins zijn veel te snel ontwikkeld"

Niet alleen dat. Er waren ook al alarmerende signalen mbt de veiligheid ervan. Iets dat Pfizer verzweeg, en wat nu naar voren komt uit de vele duizenden achtergehouden pagina's met belastende informatie

3) "Vaccins verzwakken je immuunsysteem"

Dit is geen complottheorie zoals VRT het wil schetsen. Dit is bewezen.

4) "Het is allemaal 1 groot complot"

Als je ziet dat de FDA afgelopen week het Pfizershot heeft goedgekeurd voor kinderen van 5 tot 11 jaar, kun je niet anders concluderen dat er slechte intenties zijn. Kinderen worden helemaal niet ziek van covid en horen dus helemaal niet ingeënt te worden. Voor hen zijn er enkel de lange termijn risico's

Wie gelooft dat VRT neutraal is en ons alleen maar onafhankelijk nieuws brengt, heeft ze niet allemaal op een rij. Ik heb al veel vreselijke propaganda gelezen maar dit slaat echt wel alles.

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 22 mei 2022 om 11:30.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden