Los bericht bekijken
Oud 22 maart 2005, 11:18   #47
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev
Je laat je alvast niet ophouden door de werkelijkheid te zien zoals ze is ! Als dat alleen te vinden is bij jouw cultuurfacisten en Behangers, dan maak je hen een mooi "compliment" !
Die man mist geen 3 of 4 moskeeën maar vele tientallen: achter elke garagepoort kan er een schuilgaan (lees maar de artikelen over Molenbeek- waarom zou het in Antwerpen zoveel anders zijn ?) En wat dacht je dat ze daar allemaal zitten uit te kramen? Het belang van de democratische waarden ?
Dat zei ik dan ook niet. Ik zei dat hij wellicht 3 of 4 kerken mist. En inderdaad dan ook vele 10-tallen moskeëen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev
De Islam hoeft geen opgang te maken in Europa of elders !!! Ze moeten de mensen gerust laten: we zitten niet meer in de middeleeuwen - sommigen van hen wel. Kijk maar eens rond in de wereld: waar moslims zich beginnen te roeren is er niets dan gevaar, ellende,onderdrukking, oorlog. Die vuile troep hebben we hier dus niet vandoen.
Je zult me nu wel een VBer vinden. Eigenlijk ben ik een Marsmannetje die het sch..t heeft aan politieke komedie en zijn leven niet wil laten beïnvloeden door politiek-godsdienstige achterlijkheid...
Niet mijn zorg; de realiteit is, dat de Islam aan een opmars bezig is, of je het nu leuk vindt of niet. Dát maakt jou geen VB'er.