Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF
Ik vind dat tegenwoordig erg.
Vrije keuze bestaat steeds minder en minder.
En als je dan toch durft om je afwijkende keuze bekend te maken wordt je onmiddellijk neergesabeld.
Nee, ik ben geen fan van Poetin maar als ik lees wat er met mensen gebeurt die dat wel zijn stel ik me vragen.
Nee, ik ben geen voorstander van EV's en als ik dus besluit een benzinewagen te kopen lijkt het wel alsof ik persoonlijk de planeet om zeep help.
Net zo als ik besluit geen zonnepanelen, warmtepomp of wat dan ook te installeren. Ik word dan niet alleen scheef aangekeken, ik wordt er (binnenkort) nog eens duchtig voor gestraft ook. (verplichte warmtepomp bij nieuwbouw of renovatie)
Kortom: onze keuzes worden ons tegenwoordig bijna allemaal opgelegd. Het is alsof je, wanneer je bij de minderheid hoort, geen recht van spreken of kiezen meer hebt. Onlangs zag ik hier nog iemand verklaren dat mensen met een tweetakt-brommer gelynched zouden moeten worden. En niemand stelt zich bij zulke opmerkingen vragen.
Ik vind dat erg.
Tot zo ver deze mededeling.
|
Als ge beschadigd zijt of ondervind als benzinewagenrijder door de scheve blikken, kunt ge u wenden tot de verzekering, die verzekeren blikschade.