Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm
parcifal
Rusland is voor een groot stuk zijn moderne materiaal kwijt, ze voeren nu T62-
Rusland heeft de tweede grootste wapenindustrie ter wereld en voert nog steeds massaal wapens uit naar Indie, China, Vietnam, etc.
Die 40 miljard aan Amerikaanse wapens heeft op het slagveld weinig verschil gemaakt. Ik vermoed dat veel nooit op het slagveld belanden. Oekrainers zijn ook niet goed opgeleid om ermee te werken. Veel elite eenheden zijn al gesneuveld.
Spoorwegen, wapenopslagplaatsen en wegen kunnen en worden gebombardeerd, massaal sinds enkele weken. De Russen kunnen via hun satellieten perfect volgen waar en hoe wapens het land binnenkomen.
Zal niet gebeuren. Met minder dan Donbas nemen de Russen geen genoegen.Een referendum georganiseerd door de OVSE kan toch ook geen probleem zijn als de inwoners van Donbas massaal Rusland haten volgens U?
Als Oekraine de oorlog wil verder zetten gaat de oorlog gewoon verder en komt Odesa in het vizier.
Zal wel weer propaganda zijn. Ik zal volgende week kijken als ik terug ben. Zalig hier de media hier behzndelen het conflict neutraal en afstandelijk, zonder partij te trekken. De meeste mensen die ik sprak steunen Rusland. Alleen enkele Britten waren hevig pro-Oekraiens. Heb ook met Russen, Bulgaren en Oekraieners gesproken die hier zaken doen, en pro-Russisch waren. De sancties omzeilen de Russen door via Chinese banken te werken.
Zoals gezegd de Chinezen nemen het hier voor een stuk over. De Chinese media is pro-Russische propaganda, zelfs ik stoorde me er een beetje aan. Het is niet omdat de westerse media voor 95% propaganda is dat ik de Chinese of Russische media objectief vind.
|
Juist ja, en nou moeten ze oud roest van de schroothoop uit de jaren stilletjes naar het font zenden....
Het modern gerief ligt blijkbaar in de patatten hé...
De ene helft kapot geschoten ,en de andere helft veroverd door de Oekraïeners....