Los bericht bekijken
Oud 29 mei 2022, 12:28   #1
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard Het democratisch failliet door de linkse verzuiling van media en gerecht

https://www.standaard.be/cnt/dmf2022...T=116920700726

Het ontgaat deze filosofen blijkbaar dat dat 'activisme' ten koste gaat van de democratie. Daar waar de rechtse kiezer tenminste nog een schijn van invloed heeft op politiek vlak staat hij op dit vlak sowieso al volledig in de kou.
Schertsvertoningen in de vorm van valse aantijgingen en zelfs regelrechte vervolging daarvoor mocht ikzelf al meermaals ondervinden...
Dus of dat dit goed is? Daar heb ik mijn bedenkingen bij...

Bovendien, hou zou de titel luiden indien de rechterlijke macht en justitie niet voor meer dan 90% in linkse maar in rechtse handen zijn? Zo positief zou het dan niet klinken denk ik...

Beleidsvoering hoort op politiek vlak thuis. Controle op de correcte technisch
juridische toepassing er van dat kan. Maar controle op het gevoerde beleid zelf hoort enkel en alleen in de handen van mensen die daarvoor door de kiezer zijn aangeduid!

Ik vind dat 'activistische' rechters hun boekje bewust te buiten gaan en dus ook consequent hun onafhankelijkheid verliezen. Wat wil zeggen dat ze hun mandaat als rechter daardoor stante pede zouden moeten verliezen!
Wat denken jullie?
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden