Los bericht bekijken
Oud 29 mei 2022, 16:32   #308
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
geen
Dus het was altijd prijs.
Citaat:
Probleem is dat er geen vrijheidsstrijders direct in de omgeving waren.
Hoe herken je een vrijheidsstrijder van een gewone burger in die regio?
Citaat:
Ik sprak over alle vormen van Palestijns vuur.
Uiteindelijk, ik ook.
Citaat:
Waarom denkt u niet dat het Israelisch- IDF vuur was? Omdat ze niet in staat zijn om zoiets inhumaans te doen ? omdat ze er niet mee wegkomen? omdat ze persvrijheid in de bezette gebieden willen beschermen??
Waar schrijf ik dat?
Citaat:
Blame the journalist , is ook weer zo'n belachelijke reactie uit het Israëlische kamp. De realiteit is natuurlijk dat pers zo nu en dan ook doelwit is om angst te zaaien onder journalisten die het lef hebben het Israelisch handelen vast te leggen. Het beleid dat Israël voert met betrekking tot journalisten die de OPT in willen is er ook volledig op gericht hen de toegang te kunnen weigeren.

Tevens hebben ze diverse media centers in Gaza plat geschoten met raketten in 2021.
facebook heeft op verzoek van Israël Palestijnse pagina's verwijderd

Palestijnse journalisten worden vastgezet in Israëlische gevangenissen. Arrestaties zijn routine – zoals vanwege berichten op Facebook – en de bewegingsvrijheid van journalisten is enorm beperkt. Een journalist uit Gaza kan niet zomaar naar de Westelijke Jordaanoever om verslag te doen. Ook zijn Palestijnse media doelwit van het Israëlische leger: ze sluiten mediakantoren en radiostations , en nemen hun materiaal in beslag. Dit alles gebeurt vrij consequent.
En denkt u dat het elders beter is? Gewoon ons leuke België, de raid op't Pallieterke, een prima voorbeeld van persvrijheid, maar alleen als het "meloengroencommiesossistaans is".
Citaat:
Dat Israël bewust die journaliste dood schoot is dus niet zo'n vreemd idee.
Dat is geen raar idee.
Maar het is wel het eerste wat bij u opkomt. Israël is schuldig.

Laatst gewijzigd door maddox : 29 mei 2022 om 16:33.
maddox is nu online   Met citaat antwoorden