Los bericht bekijken
Oud 30 mei 2022, 19:25   #114
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Heeft Trump gelijk dat men de veiligheid in scholen moet verhogen.

Tot daar kan ik hem best volgen.

Ik vind het wel enorm eigenaardig dat als je een Amerikaanse scholenfilm opzet je daar meestal in ziet dat voor de scholieren binnengaan ze getest worden op messen en andere en hun gsm in een locker moeten leggen voor zijn de les(sen) mogen bijwonen. (ok, het is blijkbaar film)

Daar is dus niets van waar.

Je zou het bijna kunnen vergelijken met wat je bij het voetbal ziet en je u dan afvraagt, hoe geraken die met dat vuurwerk en andere binnen?

Laten wij even vooruitblikken naar 2024, gaat Trump de wapenlobby dan veroordelen???

Voor hij POTUS van de USA geworden was even geleden schreef ik hier op het forum al eens: hij zal moeten opletten voor zijn eigen medewerkers en zie wat die Mike Pence nu doet.

Het voorlezen van de namen van de overleden kinderen met de 'gongslag' erachter, dat leek wat op The Hunger Games

Laatst gewijzigd door Universalia : 30 mei 2022 om 19:26.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden