Mag ik opmerken dat dit een ietwat vreemde manier is om een draadje te starten..? Een beetje armoedig eigenlijk..
Maar goed, ieder nuchter mens weet dat armoede enkel nog maar gaat toenemen. De middenklasse zal grotendeels verdwijnen en 't is niet dat die plots allemaal rijk gaan worden. Komende jaren worden wreed.
We konden haast al niet zorgen voor onze eigen arme burgers, dus importeerden we er nog een gigantisch hoop extra, waar dan uiteraard ook bijna geen middelen voor zijn.. en met de prijsstijgingen (juicht voor het covid-beleid + oorlogje hier en daar) is er geen verbetering in zicht.
Ontopic (denk ik, want kijk zelden vrt en heb die uitzending niet gezien): in de lagere school werd ik opgehaald met de schoolbus, tot ik voldoende oud was om met de fiets te kunnen.. tijdens het middelbaar reed ik mee met ouders die 1km van school werkten en wandelde ik 't laatste stuk, ik hoefde me dus niet te schamen voor die tweedehandswagen.. en bij goede weersomstandigheden fietste ik die volledige 10km. Mijn eigen wagen heb ik gekocht toen mijn rijbewijs al 15jaar oud was. Alle privé-transport tijdens die 15j deed ik met de fiets, te voet en lange afstanden met trein. Ik heb geen kinderen, want wist jaren geleden al dat die mij te duur gingen zijn. En aan dat laatste hadden heel wat meer mensen beter ook eens gedacht. Maar langetermijndenken, daar doen we niet aan eh.. yolo en shit.
Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 31 mei 2022 om 09:31.
|