Los bericht bekijken
Oud 31 mei 2022, 13:16   #24902
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Iedereen die niet tot onze groep behoort, is minderwaardig bij definitie he. Niet alleen de Russen. Het is trouwens een beetje spijtig dat ze beslist hebben om niet tot onze groep te behoren en dus minderwaardig te zijn. We hadden ze kunnen gebruiken in de strijd tegen andere minderwaardigen.
Mensen die zichzelf superieur vinden zijn meestal dom en dus inferieur.
Zoals ik ook aan mijn zoon zeg "hoe meer je te weten komt, hoe meer je weet dat je eigenlijk zeer weinig weet."

Ik vind de westerse cultuur helemaal niet superieur. Ze hebben het materieel beter omdat de neo-koloniale wereld zo oneerlijk in elkaar zit.

Mensen in België zijn alvast over het algemeen NIET interessanter of slimmer dan de gemiddelde Keniaan, gewoon geluk dat onze voorouders gevochten hebben voor pensioenen, beter loon, goede arbeidsvoorwaarden, etc. En dat we in een land geboren zijn dat aan de top staat in de neokoloniale wereldorde, en geografisch ook nog eens vlakbij Parijs, Londen, Amsterdam, Keulen, etc. . Zelfs het onderwijs in België vind ik zwaar overroepen.

En de gemiddelde Belg is al HELEMAAL niet slimmer dan de gemiddelde Rus of Oekraïner. Toen ik die tafereeltjes zag hoe die Oekraïense vluchtelingen als kleuters werden behandeld door zich zeer superieur voelende Vlamingen, wist ik al dat de gemiddelde het er geen week ging volhouden. Als ze al niet met heel de inboedel wegliepen gewoon omdat zulke domme mensen geen zulke mooie spullen verdienen.
tomm is offline   Met citaat antwoorden