Los bericht bekijken
Oud 1 juni 2022, 04:29   #68
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Stijging van de roebel whatever. Ik kan ook op een velletje schijtpapier schrijven dat het een miljoen dollar waard is. Er moet wat achter zitten, tot nader order kan het Westen de Russische economie (enfin zoiets als het BNP van Italië) wurgen. Probleem is natuurlijk dat Europa nu ook de prijs betaald en dat de VS er aan verdiend. Maar ik zaag daar niet over, ben een paar weken terug eens gaan kijken daar of er daar opportuniteiten zijn.

In China helaas zijn ze nu stommiteiten aan het uitsteken. Kan daar zelfs niet meer naartoe gaan tenzij me zelf gevangen te steken voor drie weken in een hotel dat ze mij opleggen. Wat flagrant is dat ze zeer gekalmeerd zijn wat Taiwan betreft. At the end Uncle Sam is deciding.
Naar Hong Kong reizen is ook nog één tot twee weken hotel Q. Geen snelle verandering gepland.
Onze zoon hier die net een jaartje extra Harvard achter de rug heeft landt later vandaag en mag zijn upgraded diplommeke in zo'n hotel vieren.)
Is klote voor hem, maar mijn ophalende schouders zijn er "zen" over. .
Geen tijd verliezen met mekkeren blijft een goede tip.

Anderzijds: (De Taiwan 'Take Away" van de Beijing Chef Chinees is vandaag denkelijk/hopelijk wat minder gung-ho en te waarderen indien bevestigd in de realiteit.)

Laatst gewijzigd door Jay-P. : 1 juni 2022 om 04:57.
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden