Los bericht bekijken
Oud 2 juni 2022, 18:00   #171
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Uitstekend dat we onszelf diep en hard in eigen vel snijden?

Geweldige, niet te schatten logica.
Ach, De Oost-Duitse Merkel (het Poetin vriendinneke) deed wat de sjeven altijd doen: zeggen “we zullen het probleem aanpakken als het zich stelt”….. en daarna niets werkelijk doen door alles op de lange baan te schuiven, de dossiers in de schuif toe te dekken.

De Oost-Duitse Merkel (het Poetin vriendinneke) was er wel altijd snel bij om BIJ Poetin de mouw te vegen en de EU als Grootste EU land te vragen niets tegen de russen te ondernemen toen ze de Tsjetsjeense pro Poetin separatisten hielpen om te bezetten en het Russische leger en Russische politieke structuur in te planten, idem in niet tot het Rusland behorende territorium Georgië, idem Moldavië, idem Syrië, idem…………

Toen Poetin Oekraïne binnen viel ging hij eerst opzoek naar de kerncentrales, wat het belang aantoont van de strategische waarde voor en land van kerncentrales…. Zelfs deze van Chernobyl werd bezet….

De Russische trollen hebben het westen jaren gehersenspoeld via allerlei internet forums enz. om de strategische kerncentrales te sluiten in de EU lidstaten om zo de energie vrijheid van de EU aanbanden te leggen… om via gas afhankelijk te zijn aan Rusland!!

De Oost-Duitse Merkel (het Poetin vriendinneke) heeft dus ook in Duitsland de kerncentrales gesloten en België volgde natuurlijk lijdzaam zonder voordacht tot grote vreugde van de extreem linkse Groene/Ecolo en alles werd steeds meer verankerd aan Rusland…alles >>> de energie voorziening voor de burger, voor de bedrijven en voor de economie van het land, onze banken hebben lening op lening gegeven aan Rusland terwijl ons spaargeld in een kerker stopt werd dat niets opbracht. Waardoor de burger steeds armer werd, nog meer ging sparen en de EIGEN economie zo niet kon profiteren van de uitgaven van de burger………….

Niets maar dan ook heeft EU uit zorgzaamheid veilig gesteld, het leger afgebouwd tot nihil, de energie afhankelijk gemaakt aan de russen, al ons geld verkwist aan van alles dat niets blijvend heeft verwezenlijkt en alleen leningen kan voorleggen maar geenenkele reserve vertegenwoordigt.
Van uit dit stand punt gaat de EU met een grote mond maar niets van EU reële kracht als schoothondje van de VS nu even de Russen aanpakken. Pfff
Wat de VS oorlog economie veel geld zal opleveren en ons verder zal verarmen!!!

De Russen die wel jaren aan hun defensie gewerkt hebben en zelf nieuwe wapens hebben ontwikkeld, terwijl EU afbouwde en defensie liet verloederen.
De russen die zelfs een drijvende kerncentrale gebouwd hebben voor in het hoge noorden van voldoende energie te voorzien ondanks ze ginder veel gas boven halen!

De russen die stelselmatig hun goud reserve hebben aangedikt om het land en de Roebel te ondersteunen ondanks dat de wereld was afgestapt van de goudstandaard. De russen die open staan voor Crypto munten terwijl de EU alles wat crypto is in het verdomhoekje plaatst in een ultieme poging om de banken en staatsbanken te laten overleven terwijl hier alles aan het imploderen is.

Twee driekeer in het jaar in het buiten land geld gaan uitgeven, alles kopen via bolle enz. alleen geïnteresseerd in de voetbal en in “familie” op tv en nu klagen, terwijl alleen verlof regelingen, meer loon verhoging voorgesteld door de vakbonden de meeste interesseerde tot zelfs het stil leggen van de werkgevergeen probleem was.

En nu gaan ze natuurlijk als rotverwende kinderen klagen dat het niet eerlijk is dat de regering faiet is en niets doet…..( zoals steeds in het verleden)

Men heeft de politiekers waar men voor koos, voor het politiek systeem hier…. Met de gevolgen van dien zou ik zeggen.

Het gaat jullie goed!!!!
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.

Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 2 juni 2022 om 18:03.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden