Los bericht bekijken
Oud 6 juni 2022, 00:40   #64
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Tja, dat grappig ging over mijn situatie hé... speelbal zijnde tussen het gewoon ziekenfonds en dat voor beroepsziekten met als resultaat dat ik erover schoot en vervolgens op mijn kin mocht kloppen wat vergoeding betreft...

Misschien heb ik uw vader nog gekend ,van 1976 tot en met 1977 stond ik in het labo van de pulpafdeling ,daarna in de papierafdeling .....

En inderdaad Denaeyer was géén gezonde plaats om te werken , ik heb daar véél zaken zien gebeuren waarbij veiligheid blijkbaar op de laatste plaats scheen te komen ....

Ik heb enkel mijn gehoor verloren en een stekende tinnitus bijgekregen ,maar ik heb ook gezien dat er mensen daar serieuze lichamelijke letsels opliepen waarbij mijn tinnitus verbleekte...

Ik heb daar persoonlijk met het grootste vergif gewerkt eerst in het ploegenlabo ,daarna daglabo en uiteindelijk in de research ,en veel mensen gezien die niet écht wisten met wat voor een chemische vuiligheid ze wel bezig waren....

Denaeyer was niet bepaald het veiligste bedrijf ,verre van ....

Ik ben daar ooit op één enkele nacht er eens drie moeten gaan afleveren in het ziekenhuis ,eentje met geplette vingers ,ene met een sleutelbeenbreuk en ene met een gebroken enkel ,en dat allemaal te wijten aan één fase...

Dat begon aan bobine 13 met geplette vingers ,die van kalander drie zag dat gebeuren en maakte een smak op een olievlek op de grond ,met een sleutelbeenbreuk tot gevolg ,ik ging als laborant de ploegenchef halen en die schoof ongelukkig van de stalen trap aan molen één met een enkelbreuk tot gevolg ,dat was dus inladen en wegwezen richting ziekenhuis..
Foutje

Laatst gewijzigd door Svennies : 6 juni 2022 om 00:40.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden