Los bericht bekijken
Oud 22 maart 2005, 22:55   #91
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door la_Principessa
Toch vind ik dat hij wel een punt heeft hoor. Je komt soms een beetje paranoia over. Wordt u zo hard geterroriseerd dan?
Misschien omdat ik beter op de hoogte ben over de islam? Misschien omdat ik contact heb met ondergedoken vrouwen? (Gescheiden vrouwen uit verplichte huwelijken.) Misschien omdat ik een jaar lang door de Arabische wereld heb gezworven en het verschil heb leren kennen tussen vrome moslims en niet vrome, dus afvalligen in de ogen van Allah?

Zouden de mensen die op de trein in Madrid zaten paranoïa zijn? Of de joden die dagelijks gepest worden?
Misschien is het gewoon omdat ik de oude volksbuurten in Antwerpen en Gent nog gekend heb vol Vlamingen en die nu zijn omgetoverd in Kasjbah's? Of misschien omdat ze tijdens zo'n buurtfeesten, je weet wel, om de culturen nader tot elkaar te laten komen, de autochtonen begonnen te pesten? Ach nee, die steentjes die ze in mijn pannenkoek gooiden om daarna in mijn gezicht te komen boeren en vervolgens de poten van onder onze tafel weg te stampen, dat zal toch geen racisme zijn, hé? Kwajongensstreken, en je zwijgt...want uiteraard wil je ook niet voor racist uitgescholden worden.

Of misschien is het omdat ik nog ooit tijden heb gekend waarop je rustig over straat kon lopen zonder overvallen, of uitgescholden te worden? Of misschien omdat je nog niet zo heel erg lang geleden nog rustig naar een film kon gaan kijken zonder dat je een paar voeten op je hoofd krijgt of andere projectielen rond vliegen en zonder dat er 'jongeren' de hele tijd zitten te roepen en te tieren en je daarna nog rustig een terrasje kon gaan doen?
Of de maandagavond naar de Beiaard kon gaan luisteren op de Grote Markt?
Misschien was het die laatste keer op het Sint Jansplein wel...toen ik op weg was naar dat Turks feest en op een vriendin aan het wachten was. Toen kwam er een gitzwarte man aangewaggeld, duidelijk boven zijn theewater en die ging boven op mijn kofferbak liggen slapen. Twee mannen van de stad waren nodig om hem er af te halen...maar ja, dat moet je met die multicultuur er maar bijnemen.

Of wie weet? Het kan ook liggen aan het feit dat Marokkanen mijn zaak hebben overvallen? Ik heb het zelfs niet durven aangeven, want mijn honden hadden hen flink gebeten...wie weet...misschien werd ik nog wel bestraft!
Of omdat ze Van Gogh vermoord hebben? Of omdat ze een fatwa hebben uitgeroepen over Ayaan Hirsi Ali?
Misschien omdat ze honden vies vinden en regelmatig naar mijn hond spuwen en soms eens missen?
Of misschien omdat ze hoer roepen als je voorbij komt zonder neergeslagen blik?
Of het kan ook liggen aan het feit dat de zoon van mij buurman al drie weken na elkaar zijn portefeuille mocht afgeven? Nee, dat kan niet want ze kennen dat al en nemen er voor alle zekerheid steeds twee mee.
Ach ja, ik denk dat ik het weet, het ligt misschien aan de media, die autochtonen stigmatiseren door nooit de nationaliteit van de criminelen te vermelden en het laten uitschijnen dat alleen autochtonen al die criminele feiten plegen. Het knuffelbeleid? Gratis rijlessen door de VDAB maar enkel voor allochtonen? (En dan nog niet om het even welke allochtonen, hé! Chinezen kwamen bijvoorbeeld niet in aanmerking.)
Of omdat Marokkaanse vrouwen in de jaren '60 naar hier kwamen in minirok en hoge schoenen en nu rondlopen met lange kleren en hoofddoek, zoals Anisa Temsamani in Humo vertelde over haar eigen moeder? Ja!! Dat heeft ermee te maken sedert dat hier in Sint Gillis-Waas een lieve Turkse dame werd vermoord door haar man omdat ze tijdens zijn afwezigheid Westerse kleren had aangetrokken en tegen haar kinderen Nederlands praatte. Gedienstige buren hebben hem ingelicht toen hij terug uit Turkije kwam en tenslotte had hij zijn eer die moest gered worden, nietwaar! Wij racisten snappen dat niet natuurlijk!

[font=Times New Roman][/font]
Nee, het ligt gewoon aan het feit dat overal ter wereld waar moslims zijn onrust heerst. Het ligt aan het feit dat de islam een gevaarlijke en onverdraagzame doctrine is die niet thuishoort in West Europa. Om wat ik gezien heb als lid van RAWA. De misdaden door de Taliban tegenover vrouwen waren gewoon gruwelijk. Zal ik hier wat foto's plaatsen?

En als je het niet van mij wilt geloven, luister dan naar ex-moslims. Of naar andere bevolkingsgroepen die zijn gevlucht voor de islam om hun leven te redden. Ik heb contact met deze vluchtelingen, Assyriërs die met volledige dorpen tegelijk zijn weggevlucht uit Turkije omdat ze anders zouden vermoord worden. Alevieten uit Turkije, die vooral naar Nederland gevlucht zijn.
Bekijk hun website denk na:
http://www.geocities.com/aleviamsterdam/index.html

Vergeet niet de vijfde colonne te lezen. Dan hoor je het ook eens van een ander.
Vicky is offline   Met citaat antwoorden