Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach
Ik denk dat u dat eerder doet door klakkeloos de westerse propaganda over te nemen (zoals u hier boven doet), zonder zelfs toegang te hebben tot info van de andere kant (ook de OSINT gemeenschap laat zich leiden door Oekraïne propaganda). Hierdoor nodigt u onrechtstreeks anderen uit dat werk voor u op te knappen. In plaats van die mensen te pogen aanzetten de Russische positie (bij monde van hun woordvoerder en president nog wel) niet te vermelden zou men ook dankbaar kunnen zijn dat iemand ze hier post.
Ik stel voor dat u het inhoudelijk en on topic houdt in plaats van me steeds persoonlijk te viseren. Ik wordt niet graag meegesleept in dit soort van persoonlijke zaken.
|
Dus het is omdat ik “klakkeloos westerse propaganda slik”, dat ik jou trigger om met nonsens te reageren, waarvan je zelf weet dat het nonsens is? Da’s wel een goeie!
Enneuh, ik ben niet persoonlijk; dat maak jij ervan (niet de eerste keer). Ik heb ook inhoudelijk gereageerd. Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat dat jou MO is. Ge kunt er ook voor kiezen dat niet te doen he…