Los bericht bekijken
Oud 23 maart 2005, 00:45   #643
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
De waarheid en 2004gun, dat wordt nooit iets...
Op geen enkel vlak...
Hier de tekst uit 2002, allez, één woordje maar!
Het grote nieuws is dus bijna drie jaar oud, en nog steeds is er niet het minste bewijs voor dit zoveelste indianenverhaal.
De 'getuigen' die McNiven al drie jaar zoekt? Nergens te bespeuren!
Zie ook zijn website: http://www.codenamegrillfire.com/index.php?n=2&id=2
Blijkbaar weinig beweging in deze spectaculaire zaak in de laatste drie jaar!
En weer dus een losse flodder op de conspiracy-sites.
Het illustreert de ernst van de conspiracy-site dat ze met deze onzin uitpakken alsof het heet van de naald is! Terwijl het oude onbewezen beweringen zijn!
2004gun, denk je nu echt dat ik zoooooooooo dom ben een link te geven waar iets anders staat dan wat ik beweerde?
Je zult het nooit leren, hé?
(Ik weet dat ik mijn eigen regel overtreed door op één van jouw berichten te reageren, maar dit kon ik echt niet laten.
Ik maak er echter geen gewoonte van, dat het zinloos is bewijst je post maar al te goed. Tot de volgende keer...)
En Steentje ... kwaad aan het worden? Och arme!!

Zoooooooooo dom zijn we toch nog niet?

Denk je dat ik jouw links niet napluis alvorens ik reageer?

Denk je dat jouw verhaal anders klinkt nu je de tekst hier hebt gecopieerd?

Thanks, maar zijn site staat al maanden onder mijn Favorites in mijn explorer, hij heeft er trouwens meer dan 1.

... DEZE REPLY BEWIJST EENS TE MEER DAT JE VEEL MEER GEEFT OM DE VORM DAN OM DE INHOUD ...

Het kan mij GEEN BARST schelen wanneer bepaalde informatie reeds is gepubliceerd of vertoond, het gaat hem om DE INHOUD, en deze sla jij eens te meer in de wind. Voor jou primeert de vorm! Och arme!!

INFORMEER JE (cfr my signature) en durf dan nog eens terug te komen onder deze nick!

Laatst gewijzigd door Gun : 23 maart 2005 om 00:46.
Gun is offline   Met citaat antwoorden